آراد آراد ، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

مامان خانمی و اراد و اقای پدر

22هفتگی

1393/4/17 1:44
نویسنده : مامان خانمی
759 بازدید
اشتراک گذاری
سلام

پسرک شیطون مامان

خوبی عزیزم

قربونت برم عزیزم

وقتی خوابم همش وول میخوری منم بعضی وقتا بیدار میشم

الهی مامان فدای دستو و پاهای کوچولوت بشه عزیزم

میدونم توام دوست داری صحیح و سالم بنیا بیای بیای بغلم

قربونت برم همه برای ما دوتا دارن دعا میکنن

عزیزم خیلی خوشحالم که پیش منو و بابایی

انشاا... سال دیگه ماه رمضون شما 7-8 ماهه هستی با مامان میای ددر

قربونت برم میخوام ببرمت شبای قدر مراسم

پسرم سال پیش من برای اومدنت انقد دعا کردم

امشال خدای مهربونم تو رو داد به من

الهی قربون خدا بشم

خودش میدونه کی بده کی نده

قرونت برم دیشب به بابایی میگفتم

من سرویس قابلمه امیر ارسلانمو نگرفتم پول دستت اومد بده بگیرم

گفتم سال دیگه قابلمه کوچواوشو دستش میگیره میزنه به هم میگه ماما به به

بابا با یه لبخند مهربون جوابمو داد

قربونت برم میبینی بابا چقد به اشتنت خوشحاله

خدای عزیزم تو رو قسم میدم به بزرگیت به رحمان و رحیم بودنت

تو رو قسم میدم به مادری که بین در و دیوار محسنش سقط شد

قسم به ربابی که بعد از علی اصغرش سینه هاش پر شیر شد و داغ دلش تازه شد

تو رو قسم به عموم عباس که به اب شرمندگی نگاه کرد

پسرمو سر موقع و صحیح و سالم و صالح به اغوشم ببخش

دلم نمیخواد زایمان زودرس داشته باشم

البته خدای مهربونم میدونما چون تو و مادرم زهرا س بهم اینو هدیه دادین هیچ چیز نمیشه

پسرک مامان ما تو گوشت ابوالفضل صدات میکنیم

همیشه تو دلم ارزو میکردم که

پسرم مثل عباس عموم باشه

با غیرت شجاع و ....چشم و دل پاک و مهربون و مومن

قربونت برم میدونم تو فرزندی هستی که

تو کل فامیل همه تو رو از ادب و نزاکت مومن بودن و قاری قران میشناسنتو البته با سیاست

قربونت برم عزیزم من عاشقتم

فقط اینو بدون خدا تو رو به منو بابا داده

خودشم مواظبه تا هفته 37

انشاا... صحیح و سالم بدنیا میای من میبرمت شیرخوارگان حسینی

پارسال اغوشم خالی بود

ولی خدا بخاطر دل سوخته رباب بهم یه فرشته کوچولوی دوست داشتنی داده

نذر کرده بودم که شما هر سالی که بدنیا بیای ببرمت شیرخوارگان انشاا... امسال

درسته شما هنوز 40 روزه نمیشی میبرمت به امید خدا

پسرم عاشقتم خیلی دوستت دارم

میخوام بدنیا اومدی انقد به سینم بچسبونمت که خسته بشم بذارم بخوابی

قربونت برم چقد شیرینه رویای من با تو که الان تو وجودمی

امیر ارسلانم

پسرم تو نورچشم منی

تو امید روشنی بخش زندگیمی

عزیزم از خدا بخواه که شما زود به دنیا نیای و به موقع تو 37 هفتگی بدنیا بیای

من مطمئنم شما سر وقت میای

خدای عزیزم نمیدونم من چجور مادری هستم

نمیدونم اخرو عاقبتم چی میخواد بشه

ولی ازت میخوام منو پدرش یه مادر نمونه برای پسرم باشیم

قربونت خدا نگاهی کن به اون دلایی که خیلی خستن

و هر روز شبشونو دارن با التماس به تو میگذرونن که فرشته کوچولو بهشون بدی

پسره 22 هفته من

اكنون كودك درون رحم شما مثل یك نوزاد ولی كمی كوچكتر است. او 27.7 سانتی متر طول و حدود 450 گرم وزن دارد. پوست او تا زمانی كه به اندازه كافی وزن اضافه كند چروكیده به نظر می آید؛ و موهای نرمی بنام لانوگو كه سر و بدن او را پوشانده ، قابل دیدن است. لبهای او مشخص تر شده و دندانهای او به شكل ریشه هایی در درون لثه اش ظاهر شده اند. هرچند چشمهایش رشد كرده اند اما عنبیه (بخش رنگی چشم) هنوز رنگدانه ندارد و رنگی نشده است. ابروها و پلكهای چشمان او در محل خود قرار گرفته اند و لوزالمعده او (كه برای تولید هورمونها بخصوص انسولین ضروری می باشد) به سرعت در حال رشد است.



شما چگونه تغییر می کنید؟

با بزرگ شدن شكم شما برای فراهم كردن فضای لازم برای كودك در حال رشد ممكن است نشانه های كشیدگی را بر روی پوست خود مشاهده كنید. بعضی از خانمهای حامله دچار این عارضه نمی شوند، اما تقریبا بر روی پوست نیمی از آنها آثار این كشیدگی ظاهر می شود. این خطوط باریك كه از بافتهای جدید از جنس پوست هستند، علاوه بر باز شدن پوست بعلت تغییرات هورمونی در دوران بارداری ایجاد می شوند و به رنگ صورتی تا قهوه ای پررنگ (بسته به رنگ پوست شما) هستند و ممكن است ضخامت آنها با افزایش سن حاملگی بیشتر شود. آنها نه تنها بر روی شكم بلكه احتمالا بر روی باسن، رانها و پستانها نیز ظاهر می شوند. اثرات ثابت شده ای از اینكه محلولهای طبی و لوسیونها از بروز این خطوط رنگی جلوگیری كنند یا آنها را از بین ببرند، وجود ندارد. اما می توانند خارش احتمالی ناشی از كشیدگی پوست را كاهش دهند. همچنین ممكن است ناف تورفته و زیبای شما تغییر شكل دهد، احتمالا سطح ناف شما ابتدا صاف شده و حتی به زودی بیرون می زند؛ اما نگران نباشید، به احتمال زیاد بعد از زایمان به حالت طبیعی خود باز می گردد.



یك تغییر دیگر كه ممكن است در دوران حاملگی در سطح پوست شما رخ دهد ظاهر شدن خالهای نسبتا بزرگ است. در این حالت قسمت كوچكی از پوست برآمده و سرخ می شود و رگهای خونی و همین طور زائده های متعددی ایجاد می كند. این عارضه در صورت، گردن، قسمت بالایی سینه و سینه ها ظاهر می شود و علت آن نیز میزان بالای هورمون استروژن در دوران حاملگی است؛ معمولا پس از زایمان پوست به حالت طبیعی باز می گردد.
پسندها (1)

نظرات (1)

ثمره
27 دی 95 16:20
سلام خانمی خوبی
دلم برای این دنیا ودوستای مجازیم تنگ شده....وکوچولوهای نازشون...گل پسری خوبه شما خوبید....ببوس اراد جوووووووونی
مامان خانمی
پاسخ
سلام عزیزم آره دل منم تنگ شده ولی خیلیا نیستن نمیان تا سرگرم بچه ها